Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Демкова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Заболотний В. Ф. 
Експериментальна компетентність як складова професійної підготовки студентів [Електронний ресурс] / В. Ф. Заболотний, В. О. Демкова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 127. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_127_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 682.456 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Демкова В. О. 
Модель формування експериментальної компетентності майбутніх учителів фізики і математики [Електронний ресурс] / В. О. Демкова // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 3. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_3_6
Порушено проблему формування експериментальної компетентності майбутніх учителів фізики та математики. Описано основні умови побудови моделі формування експериментальної компетентності студентів, а також принципи, на яких вона має базуватися. Модель має базуватися на наступних принципах: міцності знань, зв'язку теорії з практикою, оптимізації навчання, системності та послідовності. Названі принципи визначають основні підходи до формування експериментальної компетентності з позиції теорії розвивального навчання. Розроблено модель формування експериментальної компетентності на базі плану частково-дидактичної теорії С. А. Суровікіної, в якому виділено 3 основних етапи діяльності: орієнтовно-мотиваційний (створення проблемної ситуації та введення в неї студентів, усвідомлення проблеми та її вербальне формування у вигляді навчального завдання, формулювання мети, оцінка власних можливостей і планування діяльності з вирішення цієї проблеми), виконавчо-операційний (розв'язання навчального завдання через виділення необхідних знань, вмінь і навичок, способів діяльності; застосування нових знань, способів діяльності до розв'язання початкового навчального завдання, а також нових навчальних завдань на рівні знайомих, змінених і нових умов) і рефлексивно-оцінювальний (контроль, який переходить в самоконтроль; корекція (за необхідності); оцінка, яка переходить в самооцінку).
Попередній перегляд:   Завантажити - 739.823 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Заболотний В. Ф. 
Експериментальна компетентність як системне поняття [Електронний ресурс] / В. Ф. Заболотний, В. О. Демкова // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2015. - Вип. 21. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2015_21_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 531.17 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Демкова В. О. 
Класифікація засобів навчання фізики у вищій школі [Електронний ресурс] / В. О. Демкова, Ю. Л. Хомяковський // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 187-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_36
Порушено проблему класифікації навчальних засобів фізики з урахуванням сучасних засобів навчання, що виникли як результат стрімкого розвитку сучасних інформаційних технологій. Розглянуто найпоширеніші класифікації засобів навчання, у яких ці засоби розподіляються на базі наступних підходів: за складом об'єктів, за відношенням до джерел, за складністю, за способом використання, за особливостями будови, за характером впливу, за носієм інформації, за відношенням до технологічного прогресу, за рівнями змісту освіти. Більшість авторів у своїх класифікаціях практично не враховують ті засоби, які виникли як наслідок швидкого розвитку сучасних інформаційних технологій і, зокрема, розвитку всесвітньої мережі Інтернет. На нашу думку, постає необхідність принципово нової сучасної класифікації дидактичних засобів, у якій були б враховані сучасні тенденції. З урахуванням стрімкого розвитку фізичної науки засоби навчання фізики у вищій школі також мають бути сучасними. Тому вони потребують більш розширеного аналізу і більш грунтовної класифікації. На основі класифікації Д. Н. Луферова розроблено власну класифікацію засобів навчання фізики. Виділено дві основні групи дидактичних засобів з фізики: базові та інноваційні. Під базовими засобами навчання будемо розуміти традиційні інструменти діяльності вчителя та учнів. Базова частина навчально-методичного комплексу допускає варіювання складових залежно від дидактичних цілей. Сюди входять матеріальні (підручники, посібники, плакати, різноманітне лабораторне та демонстраційне обладнання) та ідеальні (слово вчителя) об'єкти, без яких є неможливим навчальний процес. До інноваційних засобів навчання віднесено додаткові навчальні засоби, що передбачають використання складних технічних пристроїв. До них входять технічні та комп'ютерні засоби навчання. Технічні засоби включають в себе: аудіальні, візуальні, аудіовізуальні. До комп'ютерних засобів відносяться мультимедійні та мережеві дидактичні засоби. У запропонованій оновленій класифікації засобів навчання фізики більша увага приділена сучасним дидактичним засобам, які виникли в процесі розвитку сучасних інформаційних технологій. Дана класифікація є досить простою і універсальною, завдяки чому вона може бути використана педагогами при організації навчального процесу з фізики з метою підвищення його ефективності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 889.442 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Демкова В. О. 
Застосування цифрових лабораторій в курсі загальної фізики закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / В. О. Демкова, О. А. Колесникова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2019. - Вип. 21. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2019_21_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 477.565 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Демкова В. О. 
Вивчення ізопроцесів з використанням віртуальних симуляторів [Електронний ресурс] / В. О. Демкова, Н. А. Мисліцька // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Теорія та методика навчання природничих наук. - 2021. - № 1. - С. 49-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snvtmtns_2021_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 726.367 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського